Kul day @ school

Har varit riktigt roligt idag! Skoldagen började klockan nio, och då var det dags för film. G som i gemenskap, riktig flummig film sådär. Hehe. Sen käkade vi hamburgare och jag blev mätt som ett as...  Efter det så hade Johan (vår lärare) köpt 10 paket Ben & Jerrys, vad betyder det? Partyyy..  Nice. Och dagen avslutades med singstar, riktig soft dag.

Snart ska jag bege mig hemåt. Min cykel står en bit här ifrån så när jag mött den blir det att trampa hemåt.. Ska göra det sista jag har kvar i skolan nu. Snart sommarlov. Jag gillar läget

Kärlek och respekt

Kommentarer
Postat av: lina

hum jag kom inte :/ va tvungen att dra hem för att köpa cigg annars hade jag vatt sur och behvt tigga cigg av dej och det vill jag inte :(

Det är jobbigt :(

2009-06-10 @ 21:19:47
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0