It´s friday

Sitter i skolans cafeteria med mina kära vänner. Vi flummar runt. =) Tog en omedveten sovmorgon i dag, vaknade klockan tio och kände mig helt förvirrad. Okej inte alls, jag var inte förvirrad bara förvånad.. Hoho.

För dagen är inget bestämt, oplanerat. Och det är väl bäst, spontana saker is the shit, då slipper man bli besviken för att saker inte blev som man ville..
Lise Ebba

Haha.

Lise och Ebbawiwi
Puppy
hahaha fjortis.
haha jag.-
Lise goes scary
ghost hunter
Lise
Baajsa
HHAHAHAhhahaha
SARAH
hadderaja
SarAH O JAG
Här är några flummiga kort som vi tog nyss!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha sköna bilder du :D !! :D

Kram! <3

2009-06-09 @ 10:48:30
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0