Hippefest!

Igår så var jag på Hippefest i Trädgårsföreningen! Kul som fan! Först så tog jag cykeln och cyklade till stan.. Varm och trött en stund senare är jag framme hos Sarah, sitter där och softar lite.. Och sen drar vi till trädgårn. Och där satt Lise och hennes klass med mössorna på huvudet och var fulla och glada ;) Då var det bara att köra gärnet! Linnea, Elias och Angelica kom också senare. Men det var som sagt mkt kul i går, runt 12 började det regna då satte sig alla under taket som är på scenen.. Spelade gitarr och sjöng till en massa pepp låtar.. Fett =)
 
Nu sitter jag i skolan, trött och något bakis. Men vad gör det? Vi ska se på film och jag är taggad. Heheh

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh HIPPIfest vad kul.. umgås själv bara med hippisar typ! :)))

2009-06-10 @ 13:49:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0