Födelsedagsfest

I går bar det av till Malmslätt för att fira Angelica på hennes födelsedag! Det var mycket blandat folk, riktigt kul. Träffade min käre gamle klasskamrat Matte där också.. Hahah mkt garv. Senare på kvällen bar det av mot innerstaden. L´orient rättare sagt. Det var något metal band där  och jag är inte största fan of it men kvällen var mkt lyckad ändå..

Haha jag träffade en snubbe som jag och Max i min klass intervjuade till tidningen i höstas också, det var mkt flummigt, ohja. =P
 
Innan vi drog hem snackade vi med en prins från Ghana. han delade även taxi med oss.. Och jag bara kände hur mina fötter kände sig instängda och ville ha mer utrymme, så jag gick barfota ifrån Kvinneby :D


Idag har varit den mest hemska dagen på länge. Så här bakis har jag inte varit på länge verkligen. Jag vaknade i min säng i morse i morgonrocken som jag hade använt som täcke, drog upp för att äta något. Vilket inte gick så bra, drack ett glas vatten och tuggad bröd. Efter diverse toalettbesök så gick jag och la mig i mina föräldrar säng, och vaknade inte förens 16.50.. Har tagit en irpen nu så förmodligen står det bättre till i huvudet så småningom..


Peacee breäää


Kommentarer
Postat av: Silvia

SV; Hehe jag vet, bebisen väger ingenting. En riktig docka liksom :-P

Kram

2009-06-14 @ 19:25:57
URL: http://silviaichou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0