Spontan kväll

I går så satt jag hemma, var inne på min msn och snackade med lite folk, min bror satt också hemma och spela poker, vi drack lite bärs och satt på samma låt på våra datorer samtidigt så att det hördes extra :D Haha, sen så skrev Wiktor till mig på msn, det slutade med att han kom över, vi satt och drack lite vin, snackade minnen och allmänt och senare fick vi för oss att bada, drog ner till slussen och badade, kom fram till att nattbada är fan underskattat! Avslutade med att vi drog till Shell på Boffes moppe och handlade cigg. Fint. Wiktor fyller även år idag, så Grattis!


Idag vaknade jag sent (det gäller att ta vara på sovmorgonar när man måste gå upp kl 6 på vardagarna) och har sen dess bara suttit vid datorn, har sätt Dokumentären om Advance Patrol (inte första gången jag sätter på den, nej) - Gå loss. Kan ej beskriva med ord hur mkt jag tycker om den..

Ska nog laga lite mat snart för jag känner hur det svider i magen och hungern styr över humöret.. Är sugen på pasta med stekt ägg så det får det bli.

Grattis Wiktor :)

Grattis på födelsedagen Wiktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0