Juli månad vem blev rånad?

Då har vi kommit in i juli månad, det känns både varmt och kvavt, så det ska kännas. Hoppas på att juli månad blir okej. Juni var den värsta månaden i mitt liv än så länge (om man bortser från ett undantag) Fyfan.. Gone not forgotten.

Jobbet har gått bra, dock väldigt varmt när man står där inne och arbetar... Svettigt och klibbigt, you name it. Men det är ju så det ska va, hela dan varje dag.. Eller? Nae inte riktigt :) Men en sak är säker, i fortsättningen när det blir såhär varmt (vilket jag inte klagar på, bara påpekar;) ska jag byta ut mina svarta arbetarbyxor mot shorts, jaaa det ska jag. Om ni ville veta.

Efter jöbbet så har jag badat och så. Mamma berättade att vi har fått nykomlingar i huset, eller nej, på huset i ett hörn, alldeles vid solstolarna. Vad kan det vara för spännande? Jo, nämligen ett getingbo.. Fy usch. Ni anar inte hur rädd jag är för getingar. Jag såg det tom med egna ögon.. Inte den vackraste synen jag skådat. Men men...

Nu sitter jag här, lyssnar på The Sounds - Rock N Roll. Fan vilken nostaglisk låt, ni anar inte. Lyssnade jämt på den när jag gick i 8an. Sjukt värt..

jag
Jag i 8:an, 5 år sen? Stämmer det?:P haha


Kommentarer
Postat av: Lina

weei vad söt du va :D nästan så jag till och med tänder haha ;) nej men vart jobbar du då? :D

2009-07-02 @ 16:24:37
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0