Galet kul natt

Igår kväll kom Lise hit, vi hade som plan att gå att fiska, men den planen tyckte inte pappa om för att vi inte hade förberett oss, men va? Varför ska man behöva förbereda sig för att gå och fiska? Det är ju bara att ta ett spö och några drag och gå ner, men tur att vi inte gjorde det endå, för fiskarna sov nog då.. Eller det kanske finns nattugglor i vattnet också? :P

Senare så kom Carl hit, den jäveln har varit bortrest i två veckor nu, det var ett kärt återseende, han hade med sig en Smirnoff Vodka som vi drack. Det låg även en obränd skiva på bordet som vi brände, värt. Det blev allt från Bob Marley, National Teatern, Timbuktu, Ison & Fille till Magnus Uggla, Nomy, Wayne Wonder, Håkan Hellstöm mf. :)

Lise somnade någon gång, då fick jag och Carl för oss att gå ner och bada, det var ett tag sedan jag badade,  lite smått kallt men man vaknade endå till haha..

När vi kom hem slocknade vi rätt snabbt, eller efter mitt besök hos papperskorgen så somnade iallafall jag på en gång.
När jag vaknade så hade Carl dragit, den jäveln ska ju på Emmaboda, fett, och Lise låg och sov..
Nu sitter jag här själv, Lise drog för en kvart sedan.
Måste städa

badtimie
carl ebb
a new day grows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0