"Fredag hela veckan förutom lördag, för då är det lördag"

Jobb jobb, slit svit.. Fort och en dosa med kort. Vet i fan vad jag babblar om men men. Just kommit hem, var och badade i ån, (kära gamle Stångån, inte badat där på över två år) med Carl. Vi träffade även Jacko och hans brud. Fan vad varmt det är i vattnet! Iallafall på natten, då känns det som det är varmare i vattnet än i luften, Blir att bada där mer gånger i sommar <3

Borde verkligen sova nu, då det inte är många timmar kvar tills jag skall gå upp, men jag har ju en tendens att aldrig lägga mig i tid, hur trött jag än är och hur tidigt jag än ska upp dagen därpå, måste bero på att jag "funkar" bäst på kvällstid, med andra ord jag är en nattmänniska. Yeah

Men bara en dag kvar att jobba sen är det helg, skönt det.

Vi hörs i morgon bitti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0