Usch

Idag känns det bara fel.. Jag vet snart inte vad jag ska göra längre. Vill bara fixa det här, det är min dröm. Jag vill inte att det ska bli på något annat sätt. Hur som helst så snackar jag om mina dåliga vanor, att jag aldrig kommer upp ur sängen, dvs att jag missar mycket i skolan, att jag inte orkar plugga gör ju inte saken bättre.. Men nu hur som helst så är jag hemma (förstod ni säkert på en gång) nu, och jag har tagit in en stor sopsäck där jag ska rensa massa kläder, seriöst, mitt rum kan jag inte vara i längre. Jag får sån otrolig ångest av att se massvis kläder ligger utspridda på hela golvet, allt från smutstvätt, rena kläder till gamla kläder som jag inte orkat slänga, men nu en gång för alla så ska jag det. Sen ska jag städa mitt rum också, damsuga golvet, ta bort allt skit, putsa på alla dammiga prylar, ta bort allt jävla skit på mitt bord (från gamla ölburkar till kortlekar,godispapper,usb,bustabeller,skivor,smink o.s.v). När mitt rum är hemtrevligt så ska jag sätta mig ner och plugga,plugga och plugga. Har två uppgifter i svenskan att göra, sen en jobbig spanska läxa. Men det ska bli done idag, det ska det. För imorgon ska jag vakna upp och tänka "fan vad bra dagen har börjat och det kan bara bli bättre" Och innan jag somnar ikväll så ska jag be mamma bädda min säng med nya lakan, de få gångerna man vill lägga sig i sängen tidigt är ju när man har något att se fram emot, haha..

Tänkte visa några bilder som togs i skolan igår.



Jomme, Elli och Matte, haha kolla Ellis min!


Jag i Max nya glasögon.


Max på Media lektionen.


Jag på Media lektionen. var sjukt trött och varm.. Inget vidare


Jag målade lite då. Är han inte zöt eller? Erkänn, fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0