Lite uppdatering

Det skadar aldrig att uppdatera en lördag kväll om man inte har något bättre för sig. Hehe
i torsdags så var jag, Linnea, Li, Carl och Elita och Albin på L´orient och dampa låss till Governor Andy! Träffade annat folk där, en galen rolig kväll. REGGAEPROFIL, that´s good shit. På natten gick jag och Linnea till en kompis och sov där.

Igår när jag kom till skolan var man helt förstörd. Så efter matten så åkte jag hem, och sov till sisådär klockan 14.10. Då var det dags att börja tagga upp sig för en ny kväll. Så när kvällen nalkades in gick jag till Hydro, fyllde på mobilen och sådär, sen tog jag bussen till Johannelund där jag träffade massor roligt folk. En sjuk värd kväll var det, roligast på länge enligt mig själv! Jag gick hem ca 06.15 i morse.
Idag har jag varit så himla trött, varit på mitt rum hela dagen och bara sovit och suttit vid datorn lite.
Nu väntar jag på Carl som skjutsar sin syster till stan, sen kommer han hit med öl. Och det ska bli trevligt.








Igår





Nu kom Carl, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0