käften ja kuttar söndereeey

Igår förstår ni så var det en jävla flummig dag, jag var på så himla flummigt humör. Gick runt och skrattade/log för mig själv ungefär hela tiden, och jag tänkte bara på en sak. Fyfan vilken tabbe asså. Inte att jag skratta. Nej utan det jag skrattade åt. Nog om det.

Igår var jag bara hemma, sen kom Carl och Adam hit. Vi kollade på tv, drack några bärs och så. Senare kom Max  då åkte vi till Börjes brygga och chilla lite. Sen vart det Bille Rude Boy haha. Flummigt var det! Sjukt glad var jag.

Idag vaknade jag med ett glatt humör och gladare blev jag när jag såg att klockan inte alls var så mycket som jag trodde den skulle va. Vi har gäster nu. Pappas syster från Tranås är här och hennes man. Mamma lagade Flygande Jacob, det var gott. Snart blir det efterätt :)


Älskar att titta åt det hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0