Jag åt nyss och är mätt!

Tjena. Det var ju faktiskt igår! Vad görs då? Själv så sitter jag och lyssnar på musik, känner mig ganska engergisk idag. Känner mig rätt pepp till ingenting särskilt. Är inte det rätt bra? Det är när jag har detta humör jag borde utnyttja mina egenskaper till max. Det är då jag kan åstadkomma nåt, eller va? Det där sista skippar vi.
Igår så var jag i Ljungsbro och jag kom hem därifrån för några timmar sedan. Drack bärs gjorde vi och sen gick vi ut på promenad innan vi skulle sova. Det var då jag fick idén att jag skulle hoppa upp i ett stort träd. Lovade mig själv att jag skulle klara att komma upp på grenen. Liksom om man tänker typ såhär: Om inte jag kommer upp på grenen så kommer jag dö, då är det ju klart att man ger sig fan på att komma upp på den där grenen. Så där står jag, gasar i backen och springer, tar sats och hoppar, klättrar och sådär. Och helt plötsligt, så är jag uppe på grenen :D
Hängde även upp och ner, fyfan vad illamående jag mådde då, höhö!

Vi har fått ett nytt schema i skolan och om jag fattade det rätt så börjar jag från och med nu 12.00 på måndagar! Det kallar jag bra början på veckan med sovmorgon. Ring ring, dags att vakna.
Nu kanske jag borde utnyttja mitt välmående med att göra något. Men jag vet inte riktigt vad. Så jag skiter väl i det. Om jag inte kommer på något annat.


Måste även tillägga att jag verkligen älskar vattentornet! Och Linköping med såklart, det är endå väldigt hederligt här. Jag är glad att jag tillhör Linköping. Den här staden kommer alltid äga en stor del av mig. Vart jag än kommer bo i framtiden så kommer jag någon gång återvända tillbaka till min kära hemstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0