Governor Andy på Platens

Min bror skjutsade in mig till stan igår, vid 22.00 tiden ungefär. Då mötte jag Carl och vi gick vidare mot Hamlet. Sen kom även några av hans kompisar. Sen gick vi till Platens, i början var det inte så många där men en halvtimma senare var lokalen fylld av fulla ungdomar (mest).. Galen kväll, fattar inte att det jämt blir som det blir, menar inte att det är dåligt men men.. =) Sen när det var slut så tog jag och Fredrik taxi till honom, sov där. Vaknade upp första gången vid 06.00 (vi la oss vid 04.30) av att det var dags att gå upp för skolan, och Fredrik hade gjort kaffe åt oss :P Men jag var visst inte så lätt att väcka.. Sov vidare och gick upp vid 13.00 tiden istället. Åkte hem till mig hämtade lite saker sen drog jag till Resecentrum träffa Linnea, sen H&M mötte Emelie. Sen gick jag en sväng på stan. Ville köpa en t-shirt men jag hittade ingen.. När jag kom hem så sov jag ett tag (vilket jag inte skulle) och mamma väckte mig två timmar senare av att det var telefonsamtal, Niama i luren. Gick ner och duschade, klädde på mig sen började jag styra min kosa åt Ekholmen. Där mötte jag Niama och vi tog bussen till stan för att gå på bio. Vi såg I taket lyser stjärnorna (tror den heter så). Bra film, sorglig sådan. Det var inte bara jag och Niama som fick tårar i ögonen, nej det snyftades i hela salongen och någon grät verkligen..
Nu ska jag gå och lägga mig, snart iallafall. Känner mig sliten, vill bara vakna upp imorgon pigg och glad. Så man kanske kan göra något vettigt eller så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0