Dagen

Fan vad trött jag var när jag vaknade i morse! Stolt över mig att jag gick upp och kom med på den bussen jag hade tänkt mig!
Har varit en skön dag, buss, vacker utsikt, soft, bärs och gott sälskap-.
Efter skolan så mötte jag Freddy och Muffe och även Ola en liten stund. Vi drog runt  lite vart som i Linköping och slutstationen blev hemma hos Eddie. Där blev det soft, Family Guy m.m
På hemvägen mötte jag Linnea spontant, och då fick det bli utsiktsplatsen by night! Vackert och damp

Känner att det är dags att sova, snart. Men innan jag somnar ska jag lyssna på världens skönaste låt för tillfället och dampa lite.
Vi hörs då


fin utsikt

gott

Freddy

Eddie och Muffe

Linköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0