Ameeen

Det är ju hopplöst.. Vad seg man är, inget bra flyt idag. Men men.. Skitsamma. Igår så var jag med Carl, vi såg på Twilight (jag såg den hos Niama förra veckan och fastnade för filmen på en gång), han hade inte sett den. Vi tog nåra bärs på den. Bra film. Som fan.
Idag ska jag vara med Li! Senare kommer Linnea till mig tror jag. Om vi skulle beställa biljetter idag (Vi ska till Barcelona!). Och ikväll ska jag gå till Platens med några vänner för Governor Andy spelar, en kompis till min kompis hade vunnit V.I.P dit på East Fm så då får vi följa med. Ska bli kul hoppas jag. Är dock så jävla trött. Imorgon lär jag förmodligen vara tröttare än jag är idag, men då är det ju helg..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0