Uschan

Tog mig en rejäl sovmorgon idag. Sov nämligen till 3. Ja det var skönt, och ja klart jag fick ångest av att jag vaknade så sent. Men vad kan jag göra åt det nu? Kan jag påverka det? Nej.. Kan däremot se till att sova bättre om nätterna så det inte sker igen. Nu är jag sjukt bored och vill bara göra något, jag vill få nåt i mina händer som jag bara kan kasta in i en stenvägg så det går i tusen bitar. Känner att det är dags nu. Måste göra något, blir galen av att sitta inne. Sjukt! Men... ingenting verkar hända. och det är synd!!


Kommer ihåg den natten. Kul var det, det var minnen till max. och på tal om minnen ska jag lyssna på David Vendetta - Unidos Para La Musica nu. --> Minnen på HÖG nivå<---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0