TACK

 Är hemkommen från skolan nu. Skönt som fan. Det är en sak jag ska berätta, jo nämligen jag känner mig inte lika trött som jag brukar vara, och gladare nu för tiden. Det måste vara för det börjar bli ljust ute och solen värmer våra kalla ansikten. Det märks att vi sakta men säkert börjar närma oss våren, solen går ner senare för var dag som går och nu så har solen börjat skina ganska ofta. Det är sånna saker som får mig att börja leva. Jag vaknar till, blir som förr.. Som det ska va! Hehe det blir bara bättre för var dag som går. Eller neror det på att jag har druckit så mycket apelsin juice. Ska se till att få lite plugg gjort, senare.. Ja det fixar sig, prov imorgon som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0