MYEES!

Jag hittade en sladd till min mobil idag, så mycket som jag letat så hittade jag dock inte den sladden jag letade efter, men sladd som sladd. Samma skit! Tänkte bjuda på lite bilder nudå..


Lise Lise!!



Linnea är glad och pepp


Jag och Lina på väg till Norrköping



Så sant så.


Jag i Norrköping med Lina, hon provar kläder och jag står gullar mig framför kameran


Det här är det sista jag såg av Christian (min storebror) innan han åkte till Thailand. Kommer hem den 17:e igen :)


Ni fattar inte hur sjukt jävla god den här panpizzan är, finns att köpa i Norrköping..


Jag var och fikade med bästa Tabbon förra veckan, hon hade precis fått sin nya mobil. Nicenice! Saknad är du.


Jag brukar leka med apelsiner innan någon annan tar den ifrån mig och kastar den långt åt helvete-


Anton gjorde en dread på mig, haha nice.


Det är fest och allt känns pepp!



Micke hemma i hans nya lya!


Godmorgon världen


Trodde man skulle se domkyrkan. Det gör man iaf om man står där i verkligheten :)

Kommentarer
Postat av: Lina Haraldzzon

fuck off vicken ful bild på mej xD haha kunde du inte gjort om den bara bara bara lite?? :O ;D haha du ör för skön ebba!!

2009-02-16 @ 05:58:28
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
Postat av: Ebba

Haha Lina som om jag ser bättre ut då:P Jag vet inte hur man gör om (a)

2009-02-16 @ 14:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0