Måndag, i skolan

Tjena. Det var rätt segt att komma upp i morse, men det gick och jag hann i tid till skolan. Har haft samhällskunskap, nu har dem andra engelska och jag och Max sitter i ett soft rum och bara chillar. Hehe
Är galet hungrig så ska bli nice med mat så man orkar med resten av skoldagen som förövrigt består av matte och mediepruduktion. Det blir nog bra. Efter skolan blir det hemfärd och plugg. Ikväll blir det softish lite. Låter underbart skönt. Ska bli också! En sak jag inte kan fatta är att det är 1:a mars snart, hur stört är inte det? Var det inte nyår alldeles nyss eller? Säg mig. Fattar inte hur jävla fort tiden går. Snart kommer våren solsken sen kommer sommaren... Fatta så skönt det ska bli. Oh yeah. Älskar att tänka på det, det får mig alltid att bli så postivt inställd och motiverad.
Ha det bra.



Min kisse är sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0