javisst


Tjena
Kom nydligen hem från Linnea, eller det var snart två timmar sen men skitsamma. Var där och softade ikväll, drack några bärs och bara tog det lugnt. Senare så kom även Anton, Erik, Ari, och Mike. En soft kväll har det varit. Min brorsa kom och hämtade mig sen. Nu sitter jag i mitt rum med nästan helt slutna ögon, åt för en stund sedan. Och nu är det sängen som väntar. Jag ska nämligen gå upp tidigt imorgon för jag har lite saker att göra, främst av allt vill jag säga hejdå till min bror som åker till Thailand imorgon bitti.

Helgen har gått fort som vanligt.


Vi går alla genom tiden
Till rytmen av klockan
Vi ser alla visarna gå
Till evighetens början
Alla tumlar på
Utan tråd och utan mål
Kämpar på för att få råd
Att köpa prylar för att tiden ska gå

Jag sticker sticker
Så fort jag någonsin kan
Från den slutna cirklen

Mellan fyra väggar
Allting är sig likt
Tittar och lyssnar
Hör inte ett pip
Mina ögon är slutna
Ser inte ett skit
Medans karucellen dånar
Är jag ett levande lik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0