En solig dag i Stockholm

I skrivande stund sitter jag i bilen. Solens strålar lyser in på mig och jag är glad, jätte glad är jag. Det känns så himla vårigt och det blir jag väldigt uppåt av! Klockan ringde vid 6 i morse, då var det bara att klä på mig, äta lite frukost och sen borsta tänderna. Vid kvart i 7 drog vi till sthlm, jag mam och pap. Mina föräldrar skulle på kista mässa vilket jag inte är sådär galet insatt i, men jag tyckte det lät som en rolig idé att följa med. Så när dom gick på mässa så gick jag till kista galleria och strosade omkring där i några timmar. Blev iaf ett par jeans och hörlurar rikare. Förkyld är jag också för den delen. Nu ska jag blunda och lyssna på musik. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0