Chill hos Micke!

Kom till Micke rätt sent i lördags då jag lyckades att inte gå på bussen i tron om att det var fel buss, skönt med frisk luft iaf. När jag kom till Berga så kom Linnea ut och mötte mig. Flummigt var det, recceptionisten var speciellt kul! Om någon fattar.. Senare på natten kom även Ari. Någon gång under tiden så gick jag och Anton till T1 och köpte cigg också. Vi somnade allihopa tidigt på morgonen och sov länge. Det var skönt. Jag hade en skum dröm den natten, drömde om att jag kollar upp i himmlen så ser jag en riddare från förr i tiden galloperar på en häst bland ett stort moln, och fort gick det också.. Hm vafan.. Aja. Drog hem vid 4 tiden när man var något vaken. Jag fick några roliga bilder på min mobil, men självklart hittar jag inte sladden! Jag blir galen asså, jag vill bara komma åt sladden så jag kan föra över bilderna till datorn. Jag har verkligen städat mitt rum för att hitta den sladden, åkt till Ljungsbro för att leta om den skulle vara där, kollat under alla soffor ifall den skulle ha åkt emellan o.s.v. Grymt störande, aja får leta vidare imorgon eller något.

Igår (söndag) så drog jag till Ljungsbro som jag nämnde ovanför. Chillade med Freddy över några bärs och kollade på Zozo. Nice kväll.
En tråkig sak dock, jag vaknade på tok för sent idag. Nämligen 14.00 d.v.s jag missade hela skoldagen, ångest. Men bara den här veckan kvar och sen är det lov. Det ska bli nice.

Nu ska jag gå ut och ta dålig luft sen blir det att sova i min bäddade säng. Höhö.

Tack för en rolig helg. Kul ju


Kärlek Och Respekt / Ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0