Vi ser det snöar

Mitt internet lade av sig i torsdags, pga av en man här i familjen. Men igår var brur här och fixade det, awesome. Thanks bro!
Har ju hänt lite saker sedan dess, eller hänt och hänt (det låter dramatiskt). Nej men i torsdags var det som sagt fest med mpfirman, det var nice. 2 timmars sömn sen får att gå upp och va påt igen. Skolavslutning och grejer, kom hem från skolan. Gick och la mig för att "vila" vid 12, vaknade klockan 16, livet är underbart.
I lördags vankades det party, fint då.
I söndags blev jag sjuk, har bara sovit sen dess. Typ, förutom idag. Min brorsa och Hanna var förbi och de skulle till stan, någonstans kändes det i mitt samvete, att man ska bry sig om andra om julen. Jag hade innan denna dag inte köpt en enda julklapp, men ja, nu är det gjort iaf.

Då blir det att vila gärnet i morgon, kanske ta sig en öl eller två med bror. Eller väntar jag med det för att ge gärnet på julafton, och juldagen, det kommer bli galet! HELT WICKED, mad azz.
Aja så ligger det till. Fint

ma

Det var världens mysigaste väder i fredags när vi drog på skolavslutningen. Halva gymnasieperioden med mpfamiljen avgjord nu, next half to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0