Proud

Kan inleda detta inlägg med att tala om för er hur stolt jag är över mig själv, jag slutade 13.15. Och sitter fortfarande i skolan. Har dock hunnit med en fika med Hannah och Amanda på Espresso house, matat mina fiskar och inte gjort något vettigt. Men det skall vi kanske inte tala om.. Skitsamma va!

Ska väl dra mig hemåt om en stund. Men risken finns ju att jag lyckas somna. Och det vill man ju INTE ska hända.. Men denna vecka har jag varit galet trött. Skyller på vintern och alla barn som inte har alla hästar i stallet.

Hörde precis en lärare säga till någon att det är påsklov vecka 14. Kan bli kul! Hoppas det är fint väder ute då, för då kan man sitta i någon skön park, lyssna på musik och dricka folkisar. Och det är nice! :)

miss my friend

Lise och jag vandrade i Tinnerö en gång i slutet av mars tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0