Helt stört

Samhällskunskapen i morse spårade ut, alltså tycker nästan lite synd om läraren, men rätt ska vara rätt. Snackade om Stockholmsresan samt samarbetet vi skall ha med eleverna på klara södra i sthlm du vet. haha hela lektionen gick åt att snacka om detta, helt stört. Men det var rätt kul iaf.

Sitter hemma nu. Känner mig dum, dum dum. Jag känner mig dum av olika anledningar. Inget jag vill gå in på, men ok. Det där med att höra av mig. Är inte min starkaste sida. Till folk. Måste bli bättre på det. Men man är ju trots allt lite rädd, för man vet aldrig vad som kan hända. Känner mig även lite dum som drog hem lite tidigt i dag, för att sova..

Men glad är jag iaf för att jag hämtade min plånbok och tröja som jag glömde i fredags hos Linnea! Hade typ allt där i, busskort, andra kort, pengar o.s.v , är då rätt stolt att jag klarat mig utan den..

Känner mig även lite dum att klockan är 23.30 i skrivande stund och att jag inte gått och lagt mig än. För någon vecka sen lovade jag mig själv att lägga mig senast klockan 23.00 varje vardag, men det sket sig ju ganska snabbt, men än är inte hoppet slut. Får göra ett nytt försök efter nyår, då blir det några löften att ta tag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0