Du är på min mark, då är det jag som bestämmer

Bara för du inte fick din del så är det på mina villkor. Du har ingen som helst rätt att klanka ner mig, berätta hur värdelös si och så är bara för du inte fick allt. Du ska fan vara glad över vad du fick.Men nej  "mycket vill ha mer" som man brukar säga, giriga tjuroxe. Fattar inte. Du sårar mig. Förstår du? Men självklart tänker ju du bara på dig själv, allting ska handla om dig. Du har självklart helt rätt, du gjorde allt åt mig, jag gjorde ingenting, du passar även på att hitta så många fel som möjligt. Du är en idiot. Jag vill inte lyssna på dig, du sänker folk, och jag hatar att du tror att allting handlar om dig. Men jag då? Så du menar att min tid inte betydde någonting? Jag vill inte ta åt mig, men jag är svag, och du vet det. Det är därför det gör ont.

Ville bara skriva av mig. Tack för du lyssnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0