Så var det rubrik ja

Hej hallå där! Hemkommen för en stund sedan. Jo det är såhäär... (Tar det från början) Kvällen började hemma hos Li, eller asså. Det började med att jag hade packat alla mina saker, började cykla mot Li. I Början av mig är det en lång och härlig ned förs backe.. Jag cyklar ner för den härliga backen, och helt plötsligt slår det mig att jag har glömt en sak.. Yeewho, så så var det bara att vända på cykeln och cykla upp föfr den jobbiga backen igen. Kommer till Li en stund senare, då grillar vi och har det gött. Sen drog vi till Kakan. Satt på hennes balkong och hade det nice, snackade om lite olika saker, men framförallt viktga, Sen drog vi in till stan -Platens. Träffde bland annat mitt sockerbär :) Men det blev en tidig hemfärd då pengarna bland annat inte räckte till.


Nu ligger jag här, i min säng.. Känner hur jäkla skönt det ska bli att sova, sova är verkligen det bästa jag vet. Men nu är det såhär, mamma sa att det ska bli bra väder imorgon (idag) och då känner jag att jag måste ta vara på solen.. Funderar på att gå upp skapligt imorgon och gå ut och lägga mig på altanen, lyssna på soft musik. Men tanken slår mig, hur skönt det är att sova ut, tills man vaknar.. Så, jag får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0