Nu

Nu:

sitter ute och lyssnar på musik, snackar med ett par vänner och lyssnar på musik.

Nyss:

 Jag snackade med Lise som är på väg till mig, och lyssna här.. Min cykel står hos henne, och hon fick nycklar till den för att cykla till mig när hon ska hit. Dock så säger hon att nyckeln till låset inte funkar, shit vad gör man då? + Att hennes hemma nycklar ligger hos mig, damn. Hon skulle iaf ringa till Ewe så får dom se hur man gör.

Snart:
 
Badar jag och fortsätter njuta av den härliga sommaren, och har jag tur så kommer även mitt sälskap hit, (skulle jag ha väldigt mkt mkt tur så kommer min pappa hem med en trisslott så där spontant och jag vinner 1 miljon)

Senare:

Jag drar till Li :D

woho shadow




Kommentarer
Postat av: Lii

Gööööttt då :D

2009-08-07 @ 15:28:56
Postat av: Lina

Hörru :O :D Om du vinner en miljon fårru allt dela med dej ;)



Jag kan la iaf få ett cigg paket då? (A) :D

2009-08-07 @ 17:45:30
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
Postat av: Ebba

Som fan :D Nu kör vi ;)

2009-08-07 @ 17:50:58
URL: http://ebaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0