Min honungspaj mitt sockernbär

Finaste meningen :) Hur som helst, klockan är inte mycket, om det inte hade varit att jag hade nattgäster här i natt skulle jag defenitivt ligga kvar i sängen och sova nu, men i stället så fick jag gå upp till doften av nybakta scones. Gudomligt gott! Sen drog mina gäster vid namn Lise och Ewe. Men de kommer tillbaka lite senare för då ska vi bada! Det var rätt länge sen jag badade tror jag, då det inte har varit så varmt på ett tag, fram tills nu...

Taggar förövrigt inför ikväll! Jag ska till Li, där ska vi grilla med de andra tjejerna, sedan utgång, javisst, det ska bli kul. Peppar, hoppas bara allt fixar sig, schysst när flooset flöder

Hha
Where are you dreamy? Press 555 if you see me in the night of spotlights.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0