Listan

Vad är klockan när du börjar med det här? 17.51
Vad heter du? Ebba
Hur gammal är du? 19
Var kommer du ifrån? Linköping
Har du en mamma? ja
Har du en pappa? ja
Har du några syskon? 2 st bröder

SENASTE GÅNGEN..
Du snusade:
måste ha varit i bilen till/från Örebro för någon månad sen
Du färgade håret: någon gång innan sommarlovet
Du grät: en vecka sen, eller nää, mindre!
Du tränade: sprang väl för något år sen?
Du solade solarium: länge sen, förra sommaren tror jag
Du skällde på någon: jadu.. nydligen
Du duschade: imorse
Du köpte nya kläder: nyligen
Du åkte buss: idag
Du åkte taxi: för 2 veckor sedan typ, innan Way out west
Du åkte tåg: På väg hem från Göteborg
Du smsade någon: 20-30 min sen
Du ringde någon: en timme sen
Du camade med någon: någon/några veckor sen?

HAR DU NÅNSIN..
Hoppat studsmatta: ja
Ätit fiskbullar: ja (självklart blir jag galet sugen på det också)
Tagit kort på dig själv: ja, vem har inte?
Skrattat så att du börjat gråta: oh yes!
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: klart.. but no more
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: tror icke
Badat mitt i natten: ja
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nej
Spytt för att du var för full: javisst
Trillat när du åkt skidor: ja, min första och kanske även sista gång..
Gråtit till en bok: ja
Varit rädd för tomten: nej inte vad jag minns hehe
Ätit deg tills du spytt: nej
Lagat en misslyckad måltid: tror inte, för mig har den då aldrig varit misslyckad, haha
Har du sjungit karaoke: ja haha. sjunger så fint vill jag påpeka
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det är kallt: nejnej tack och lov :P

BÄSTA..
Färg: vitt, svart, lila, grönt, orange, turkosa, blått. många mer.. gillar massor färger
Dryck: vatten, cola, kaffe, te
Känsla: att ha alla jag tycker om samlade, eller en varm sommardag på en hästrygg
Lukt: lukten av personer man tycker om
Årstid: sommar
Dag: lördag
Lärare: Uffe från Munken, såklart..
Glass: melonsorbe från Bosses
Godis: godis i alla dess färger
Alkoholdryck: bärsa
Cigarett: marlboro light 100's eller corner blå
Snus: struntar i vilket
Klädaffär: vet ej
Film: Lejonkungen
Bok: finns flera
Kändis: let me think about it
Tröja: pass

JUST NU..
Låt: Puff Daddy - I´ll be missing you
Humör: seg,,
Klädsel: jeansleggings, linne, t-shirt och en tröja
Smink: lite smått och gott
Frisyr: utsläppt
Sysselsättning: denna ljuvliga lista  
Plats:i tv rummet
Väder: halvsoligt


Kom hem då mina kära föräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0