Hej skolan

Sitter i mitt rum, spelar Morden talking - You´re my heart, you´re my soul så här på morgonkvisten och sitter med tända ljus, känns sådär lagom mjuk start inför skolan.

Vädret är ej det bästa, men det har ju varit så här ungefär hela sommaren så vad gör det? Jag antar att dagen kommer gå fort idag, då det är första dagen i skolan? Fast iof vet jag inte vad vi ska göra, sånt som märks.

Så nästa gång jag skriver här har ännu ett läsår dragit igång. Och nu ska jag ge gärnet, prioritera rätt, för en gångs skull. Inget mer skolkande heller för den delen, wish me good luck!

Avslutar med fetaste bilden, Centralen i Göteborg, jag och Linnea sådär vid 5-6 på morgonen, nyckellös?

Centralen Göteborg
Göteborg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0