Första dagen avklarad

Förändringar har skett i skolan märkte vi som anlände till Infokomp i morse för att säga farväl till sommar och ledigheter till att börja studera och sköta sig och ta tag i sina studier, men förändringarna blev till det bättre, iallafall det mesta. Massor nya rum, café, samt nya datorer! :) De dåliga var hur dom gör med sjukanmälningar, frånvaro (10 procent sen rapporterar dom till CSN :S? Det går väl vid 20% i vanliga fall? Men det ska inte påverka mig, för nu jävlar ska jag gå i skolan, varje dag.. Förutom när jag är sjuk såklart, inget mer skolk för "jag orkar inte" här iaf :) Men förövrigt gick vi bara vandring i skolan för att bekanta oss med allt nytt, tog kort och hade lite klasshäng.

Ska upp och laga mat nu tänkte jag, sen ska jag städa mitt rum, leta fram skolblock m.m. Efter det tänkte jag börja läsa en bok jag skaffade i Göteborg. Senare får jag se! :)

Allt för mig för denna gång!

Kommentarer
Postat av: mary

http://maaryre.blogg.se

besök min blogg och kommentera gärna =)

2009-08-18 @ 15:06:55
URL: http://.maaryre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0