090831

Augustis sista dag. Det stod något i mitt horoskop idag, liknande: deppa inte ihop att sista dagen av augusti är här och blablabla. Men jag deppar inte alls? Snarare välkomnar jag en regnig, mörk, dyster men även en så jävla fin höst, med alla dess färger, nyanser, härliga skogsvistelser, dofter, bra, mysig och fina höst/vinter med öppna famnar.

Kort dag i dag. Gick bara till 13.00. Så nu är jag hemma. Sitter vid datorn, har en svag liten huvudvärk, men inget jag klagar över. Jag är trött. Så min nästa plan får bli att krypa ner till sängs och vila en stund. Mysigt och skönt.

För övrigt ska jag fortsätta i en bra bok jag läser idag, samt ta fram alla mina skolblock och skriva ämnen på dem och även skriva in den fakta jag har skriven på diverse papper. Låter som en bra början..

Förövrigt är InfoKomp så hederligt. Vi ska få en jättefin skolväska som det står Infokomp på. Hur snällt är inte det? Får lägga upp en bild när den kommer :)

Linneas bilderbild
Bilder tagna av Linnea, förra hösten en tidig morgon på utsiktsplatsen. Underbart fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0