Tillbaka till verkligheten

Idag började skolan igen. Det var ju helt okej, dock trött. Men det kanske beror på att jag inte somnade förens 3 igår. Var roligt att träffa alla igen.

Efter skolan så drog Lise, Freddy och jag till Mantorp för att försöka sig på skateborden. Hur det gick behöver jag ju inte säga men kul var det iaf! Ska lätt börja skata asså. Har ju en bräda nu som Freddy lånade ut till mig ;) Efter vi varit i skatehallen så drog vi till Mantorp Pizzeria och där fick vi sälskap av Li! Sjukt länge sen jag träffade henne känns det som, as nice var det iaf!

Nu är jag hemma. Har duschat och ska snart lira lite poker. Sen ska jag sova. Ska inte somna lika sent som igår, men det lär jag inte göra heller... För jag är sjukt trött.

Lite bilder från dagen då

Pebb
Jag tänker på nåt

Lise
Lise är glad!

Lise och Freddy

Lise & Freddy chillar

hahaa
Freddy och jag

sss
fort ska det gå, och baklänges


ss
Ett proffs, Julle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0