Solnedgång

Jag vill ha en ljummen sommarkväll, med mina nära och kära, ja alla jag tycker om. Vi ska sitta på ett chillt ställe och bevittna när solen går ned, vi ska lyssna på bra musik och bara njuta av livet. Låter inte det härligt? Det kan väl inte vara för mycket begärt? Det måste upplevas i somras, annars vet i fan..

Sovit mkt, vaknade nyss. Lyssnar på skön musik, för stunden är det Cheb Khalid - Didi, och jag gillart! Ska nog gå till frysen och hämta min Ben & Jerry nu. Så häng kvar..

Såå. Nu har jag hämtat min klass, men den är stenhård. Så det tar nog en stund innan jag får njuta av den goda glassen, typ... Skitsamma, det gör inget.. För den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Och medans jag väntar kan jag ju alltid tänka på den där solendgången...


:)
You're still my sunset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0