Skärtorsdag

Det är skärtorsdag idag, så det blir ju att skaffa några rakblad tills senare. Nää jag bara skoja! Jag vaknade vid 11 tiden, men den var inte första gången jag vaknade, jag vaknade vid 5 i morse, men som tur var somnade jag om.

Jag drömde en skum dröm i natt, jag var i Thailand med min familj. Vi skulle ta tåget (går det?) hem till Sverige, men jag tappade bort dom och blev kvar i Thailand. Jag fick panik och frågade någon på hotellet vad jag skulle göra. Det hela slutade med att jag mötte en kompis från Sverige, och sen efter några dagar kom mina föräldrar och hämtae mig!

Det första jag gjorde när jag vaknade förut var att gå och dammsuga mitt rum, rätt otippat. Men det måste ha varit för jag la mig tidigt igår och vaknade helt utvilad idag! Skönt att ha det gjort.

Nu ska jag värma en microlåda, jag är dö hungrig. VI hörs senare!

P.S Ikväll ska vi förmodligen grilla och sen ska vi till L'orient.

Peace

grill


Kommentarer
Postat av: Britney Spears

Det går inte att ta tåg till Thai haha annars skulle vi plankat dit för lääänge sen haha :D Och du, vad händer i l'orient ikv? Alla ska dit jöh :D värt och gå eller haha?



haha det är du som har smittat din personlighet på mig, that's why i'm so coooool :D Jag förlåter dig endast om du står för äggen nästa gång. Jag var så deprimerad så jag tog alla ägg och gjorde omlett ist, så har jag inga ägg kvar :(

Remember that gangsta boo, löövees YOU tack för dina ord hottie!

2009-04-09 @ 13:49:52
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0