Musikar och sängen

Sitter i skrivande stund i sängen och lyssnar på musik, pepp musik som får en att tänka framåt. Det behövs verkligen kan jag lova. Väntar på Elias som kommer om en stund, vi ska titta på Andra Avenyn och så.

Har inget speciellt att säga om dagen då jag bara har sovit, degat och sådär. Men en sak that made my day är att jag hittade min kamera som jag inte har sett skymten av sedan i början av januari! Galet glad blev jag! Wowowoo! Påbörjade även en städning av mitt rum, men det blev inte så mkt av det. He-he, kan bli så ibland. Latheten tar över, tyvärr.

Jag längtar tills helgen, jag har hört att det ska bli riktigt varmt då, om vi har tur så kanske det kommer fram ett litet leende på någons läppar iaf. Hatar grått väder, det kan ta sig någonstans, det ska ju va soligt.

s
blå himmel, blått hav är vad mina dagar ska vara gjorde av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0