En ny vecka tar vid.

Undrar vad denna har att erbjuda? På gott och ont. Sånt som märks, den som lever får se så att säga. Det här kan bli kul, eller kom igen, det blir kul ju!

Vaknade upp hos Lise runt 7 tiden i morse, dödstrött. Jag packade då ner mina saker, satte på mp3n och började traska mot 17. En härlig busstur. Minst lika härlig promenad hem från bussen med, i solen.

Nu har jag ätit och så, ska duscha snart och sen göra mig i ordning.

Idag kommer nog bli en lång dag. Ska nämligen till Hangaren senare och skata. Det är för nybörjare på måndagar, vilket är något för mig. Hehe, förra veckan hade jag ett visst antal blåmärken på ben, armar m.m.. Antar att det kommer bli minst lika många idag. Men det är endå värt det.

Nu ska jag duscha.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0