En dag med Elias

Elias kom till mig förut, vi åt, drack kaffe, gick ut i solen och lyssnade på musik och njöt. Senare på dagen gick vi även till slussen, det är så jävla vackert där! När man är längst "ner" i slussen, dvs man går ner för några trappor sen följer en stig så kommer man till ett jättefint ställe, där man kan sitta och filosofera. Jag gillar det stället. Eller rättare sagt, jag älskar det stället! Det är verkligen harmoni för mig. Bara att gå dit, slå sig ner en stund, kolla ut över vattnet, se naturen, solnedgången och långt bort i fjärran skymta ett annat perspektiv, det är verkligen något speciellt med det. Jag kan inte förklara hur jag känner, men hoppas ni förstår 1/5 av vad jag vill få sagt.

Stångån, vid Hackefors sluss
Hackefors sluss.

spring

Jag med mitt våren-är-här-för-att-stanna-spring


E som i Elias
Elias!

Det här är harmoni
Harmoni, det är vad vi vill leva i.

Jag som i Ebba
Jag som i Bebbhen, Brasa och även kallad Ebay


















 


Kommentarer
Postat av: Lii

Ohh, vilken härligt bild på dig när du gör vår-springet:D

2009-04-18 @ 12:15:17
Postat av: Ebba

Li: Det var sjukt härligt ute den dagen :D

2009-04-20 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0