Damn-di-di-do

Usch vad trött jag är. Sjukt trött. Jag ska sova snart. Men först tänkte jag dela med mig och berätta om min dag för er.I eftermiddags så gick jag till Ekholmen, ja för där skulle jag träffa två vänner.. Och en av dessa vänner är inte vem som helst, nej denna vän träffar jag på tok för sällan, ja nästan aldrig.. Denna vän var Flora (hon var utbytestudent från Frankrike förra året)! Hon kom till Sverige idag för att hälsa på i en vecka! Så himla kul! Den andra vännen var Elias om ni ville veta. Det var kul att träffa dom och det ska bli ännu roligare imorgon då vi ska göra en massa skoj ihop.

Annars har jag mest varit hemma. Drog en sväng till Lambohov ikväll också. När jag stod på Resecentrum för att åka hem så kom aldrig 14 (bussen till mig). Ungefär 6 minuter senare kommer 15 (en annan buss) så jag går på den... Och när jag väl sitter på den ser jag 14 utanför åka förbi. Fyfan vilken jävla otur, så det blev ju till att gå av i Ekholmen och gå hem. Men men..

Nu ska jag sova tror jag, en dag imorgon va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0