1:a april

 Vi är nu inne i årets tredje månad, ojoj vad fort tiden går! Nyss var det flera minusgrader och massa snö, glänsande över allt och en helt annan slags känsla, andra tider, andra vanor o.s.v. Och idag var det något helt annat. Soligt och varmt så man kunde gå i tunn jacka utan att frysa. Inte ett enda moln så långt ögonen nådde. Våren är här. Det betyder att nu är det inte långt kvar till sommaren är här. Snart kommer alla knoppar ha slagits ut alla blommor kommer blomma så fint, doften av naturen kommer bli starkare och känslan i magen av hopp och spänning kommer krypa fram. Jag ser fram emot en bra vår! :)

Idag har vi varit ute med klassen och fotat hela dagen i det underbara vårvädret. 2orna hade nationellt prov så inga andra elever fick vara där. Så himla härligt var det, vi har gått överallt idag och fotat vårtecken bland annat. Har även hunnit äta årets första glass på Bosses Glassbar! Hur vårigt är inte det? Härligt.

Annars har jag bara varit hemnma, gått en promenad till ån och suttit där på bänken och njutit. Var även ute en sväng med Elias ikväll. Nu ska jag gå och lägga mig. Trött som jag är. Ny dag imorgon.

1.a april

Kommentarer
Postat av: lii

Fyfan vad härligt det ser ut:D

2009-04-02 @ 07:57:20
Postat av: Ebba

Li, det var det också ;)

2009-04-02 @ 09:02:47
URL: http://ebaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0