Tjaa fan!

Vad händer? Jag har visst inte uppdaterat på några dagar.. Glömde visst! :P Nejdå, det är lugnt. Jag lovar...
I onsdags var jag och Linnea hemma hos Lise, det var as kul! Vi chillade hela kvällen, snackade en massa, dansa och sjöng, riktigt nice!  :D Bulleribulleribock!
Sen har skolan flytit på riktigt bra tror jag, det känns så iaf. Det är riktigt kul att vara i skolan! Det känns helt sjukt att jag har fått tillbaka skol lusten och all glädje och motivation. Känns kalas!
Igår så åt jag Tacos hemma hos Li! Det var svingott, sen följde hon med hem till mig för att hälsa på vår nya katt Maja. Jag eller vi, fick henne för 3 dagar sen, en svart liten kisse. Sweet.
Efter det gick vi till bussen, satt oss på 14, Linnea gick på i Ekholmen, där åkte vi 3 vidare till Resecentrum för att ta bussen till Ludde och Muffe i Lambohov. Vi var hemma hos Ludde, riktigt chill.. Tog bussen vid 1 tillbaka till Rese sen byta till 15 för att åka hem och sova. Riktigt skönt att sova!
Jag vaknade vid halv 1 idag. Känns skönt att vara riktigt utvilad! Idag känner jag mig pigg, glad och peppad, kanske för att jag är utvilad, vem vet, vem vet...
Ikväll blir det 18-års kalas hemma hos Adam! :D Han fyller så, grattis kompis! Det ska bli fett nice hoppas jag, och framför allt tror!
Nu sitter jag här och chillar, lyssnar på Kalle Baah och så.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0