Sjuk

Ja det är hur jag har känt mig idag, därför blev det att stanna hemma från skolan. Frös hela tiden, vaknade med en sprängande huvudvärk och hade halsont, wowo!
Men trots det så måste jag göra något, dock inget ansträngande. Tog alvedon sen följde jag med bror till Ljungsbro, jag väntade dock i bilen. En timma senare så bar det av till pappas jobb. Sen drog vi och käkade på den där pizzerian vid parkeringshuset Druvan om ni vet. Hann även med en snabbis förbi Gröna Arken samt Åhlens.
Nu sitter jag här hemma alldeles själv.. Eller helt själv är jag inte, för kisswn ligger brevid mig. Men mamma är i skolan på föräldrarmöte och pappa drog förbi Henke för att fixa några bilder.
Kanske går till skolan imorgon, beror på hur jag mår.

höstens färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0