Lördagen som var!

Dåtid.
Igår så mötte jag Li och Linus vid Ekholmen, därifrån så drog vi till Linnea. Sen gick vi till Skillingen för att handla godsaker, men Li och Linus gick hem.
Var kul folk hemma hos Linnea, typ : Acke, Armin, Olle, Jaque, Muffe, Ludde, Konkan, Ari, Amanda, Jacke, Niklas, Kroon, Agust (jag hoppas det inte var någon mer för isåfall har jag glömt)
Det var iaf en schysst kväll, efter fredagens bravader så blev det inget O12, stannade istället hos Druid hela natten Satt och chillade ni vet, snackade, lyssnade på bra musik, och sånt.
Vilka sommar känslor man fick, ja det fick man! Påminde om när Linnea hade fest och alla var samlade på ett och samma ställe. Klart man saknar sommaren, även fast den nyss tog slut.. Men om jag ska vara ärlig så tror jag det kommer gå galet fort tills nästa sommar, det är ju snart oktober!


Nu ska jag ut med Linnea, till ett hemligt ställe tydligen, eller jag vet ju var det är och så.. Men ah vi säger så.
Vi hörs och grejer.
Puss

jadå.
Nästa sommar ska bli lika bra. Glömmer aldrig den här
mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0