It´s raining men

Är vad jag hör dem sjunga på tv reklamen.

Nu är det torsdag. Enda sen i måndags eller kanske ännu tidigare har jag längtat tills fredag och lördag. You know why? Jo för att det blir kalas både dagarna! Imorgon är det skola som vanligt, slutaer 12.50. Då ska jag antagligen stanna kvar i skolan för att vänta tills Li slutar, ska med henne hem. För att senare kommer Linnea och Johanna också dit, vi ska för-förfesta (haha) hos henne (hon fyllde i förrgår btw grattis :D), och sen så ska vi vidare till Kakan som även hon fyller och förfesta ännu mer hos henne.. Det blir kul! Är grymt sugen. Är as pepp. Nice
lördag blir det att gå till Lorient med Linnea, Li och Lise. Pepp inför det med!

Skolan gick bra idag,  idrotten i morse var inställd för att vår lärare är sjuk hela veckan, så det blev sovmorgon till 10. Då hade jag spanska. Sen gick jag på lunch. Brr vad kallt det är ute. Men jag längtar tills alla höstfärger kommer. Känner att det är på gång. För ca en timme sedan gick jag ut i skogen här i trakterna, kände för att leta efter svamp och samtidigt få vistas i naturen som jag skarpt gillar. Frisk luft är inte heller fel. Och inte nog med det, jag hittade ganska många kantareller, det är kul ju! Ska nog steka mina lyxigheter och äta dem sen.

I våras så gick det en dokumentär på tv-n som jag gillade väldigt mycket.Klass 9a. Och ikväll 20.30 så går det. Hur gick det för dem? Ska bli riktigt spännande att se..

What else to say? MJAU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0