Fredag

  1. Drog till skolan imorse. Det kändes skönt att komma tillbaka, träffa alla vänner och inte missa ännu mer. Det var många ifrån min klass som har varit sjuka.
    Niama kom och hälsade på mig idag också! Wowowo! :D Kul, saknat min tabbon massvis!
    Hade matte som sista lektion, det var slappt. Vi gick igenom procent och nu på måndag ska jag göra matteprovet de andra gjorde i onsdags då jag var sjuk.
    När jag kom hem från skolan var det sängen som väntade, men först blev det 2 panodil. Jag hade så fruktansvärt ont i huvudet. Men det blev lite bättre sen när jag vaknade, och nu när jag har ätit så har jag faktiskt ingen huvudvärk alls!
    Ikväll blir det utgång, jag hoppas att det ska bli kul, men det tror jag på iaf. Det är mitt mål. Man ska ju ha kul så ofta som möjligt, det är så det ska va ju!
    Sitter och lyssnar på bra musik nu, ska hoppa in i duschen snart, sen ska jag sätta på stereon på högsta volym i mitt rum och vara allmänt pepp och glad då jag gör mig iordning, brände en skiva igår! Wowowo igen azz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0