Adams fest

Igår var det som sagt Adams fest! Men innan vi drog dit så åkte jag och Linnea till Lambohov en sväng. Sen drog vi till Adam, vi mötte Li och gick dit. Fick sälskap av Micke och Max och någon mer tror jag!
Hos Adam var det roligt, en del folk träffade man som man inte sett på länge. Micke var ju as kul! Han skrattade åt ALLT, då menar jag allt också, så jävla skön!
Jag och Li sov hemma hos Linnea. Men precis när vi håller på att somna så kommer Axel, Armin och Johan in och tänder lampan och sätter sig i rummet, inte nog med det, Axel HÄLLER vatten i mitt huvud också. Kul! Fast dom drog sen så det är lugnt! :P Li pratade massor i sömnen i natt, blev riktigt rädd! Haha
Li och jag drog hem i morse när Linnea skulle åka och träna. Det blev en sväng förbi Centrum.
Idag ska jag och Linnea ut till Tinnerö och plocka svamp, ska bli nice. Jag älskar naturen. Gör du?

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ÄLSKAR naturen! :D Självklart ;)

2008-09-07 @ 14:39:48
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: soulie

du måste ju höra av dej när du är i lamboohoee :D hihi miss u :P <3

2008-09-07 @ 16:34:32
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0