22 september.

Idag är det ingen vanlig dag, för det är faktiskt 2 månader sen jag fyllde år, höhö.. Och bara så ni vet, för två månader sen i den här tiden var det ljust ute. För en månad sen så började det nog bli mörkt i den här tiden, eller vänta.. Det kanske var mörkt, vem vet..
Idag var det skola, vaknade 07.30 i morse av att mamma frågade om jag skulle gå upp snart. Jag hade ställt klockan på 08.45 i sömnen, typical me.
Var väldigt trött i skolan idag, men glad. Kände dock att jag har fått ont i halsen och hade en skön huvudvärk förut. Hoppas det inte är någon sjukdom på g, är inte på humör för sånt.
Alla är på dåligt humör här hemma. Så känns det iaf, inte minst jag.

Men ska somna tidigt ikväll och vakna gott imorgon.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0