Shuluuulu

Tog en sovmorgon i dag, kunde inte sova i natt, drömde mardrömmar. Sjuka drömmar,  om min farmor och farfar, samt att min katt blev strypt av ett annat djur!
Kom till skolan efter lunch, hade mediakunskap. Jag och Max fick inte mycket gjort! Haha, fast inte med flit, inget gick som det skulle helt enkelt.
Nu sitter vi på grafisk kommunikation med Niklas. Wowowo! Han ska ha någon genomgång, sen ska vi få göra någon uppgift. Photo Shop är svårt, för jag glömmer allt.. Det är inte kul, men det kan bli
Vet inte vad som händer idag, funderar på att följa med mamma på lite olika ärenden, eller bara vara hemma.. Men en sak är säker iaf, jag ska INTE somna...
Nu ska vi sätta igång.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: gangsta

täbkte bara säga att jag saknar dig som fan. <3

2008-10-16 @ 20:05:08
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0