Nice

Det är mörkt ute men jag kan höra fåglarnas kvitter. Det är så mysigt :) Sitter och äter en macka och dricker kaffe. Ska åka snart. Blir att äta en clementin (stavning?) i bilen, det är så hederligt.
Det var extra svårt att gå upp ur sängen idag, för igår var jag så himla trött. Gick och la mig vid 22.00 men hade konstigt nog svårt att somna. Låg och vred mig i två timmar. Somnade sen.
Men jag känner mig endå skapligt utvilad idag..

Jaja! Jag får damp ibland, jag får damp rätt ofta. Jag har lite smått damp nu. Det är så det ska va. Jag är pepp till max! Iallafall kan bli pepp till max!

Nu ska jag sätta mig i bilen i ca 7 minuter. Okej jag vet inte hur många minuter men jag ska ta tid bara för det. Iaf jag ska sätta mig i en bil i (...) minuter och ha damp, lyssna på en pepp låt o.s.v
Det är saker som gör att jag får damp som hjälper mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0